2014. január 26., vasárnap

Wow!

  Szóval most nem bejegyzéssel jövök hanem egy nagyon nagy hírrel! Megkaptam életem legelső blogos díját! Nagyon köszönöm szépen Nii-nek (What?) a díjat. :) 




Szabályok:

1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küld tovább valahány embernek!



11 dolog rólam.:

1. Nem szeretem ha sajnálnak, többek között ezért is nem szeretek mindenkinek a gondjaimról beszélni.
2. Anyukám, apukám orvos, így elég keveset látjuk őket...
3. Nehezen nyílok meg emberek előtt, de ha egyszer megszoktam egy közösséget akkor ott kő-köbön nem marad. :D
4. Pozitív ember vagyok.
5. Hiszem, ha valaki elég erősen akarja az álmait valóra válhatnak.
6. 1 évet kint éltünk Angliában.
7. Tulajdonképpen 3 igazi lány barátom van és a többi barátom, mind fiú. Ezért többen utálnak, vagy elítélnek.
8. Néha szeretem nem az igazságot látni, mert az fáj.
9. Youtuber szeretnék lenni...
10. Imádok írni, ez az életem, mindenhol vannak kis fecnik vagy jegyzetek a telómon, kósza ötletekről.
11. Rettegek attól, hogy mi lesz a jövőm.

11 válasz.:

1. Hiszel a véletlenekben?
     -Nem.
2. Miért kezdtél el blogolni?
    -Ez egy nagyon érdekes kérdés, sajnos el kell, hogy keserítselek titeket erre a válaszra még várni kell Júniusig... De akkor mindent elmagyarázok. :)
3. Kedvenc színész?

    -Fhu sok van... Soha nem tudtam választani, mert olyan különösen nincs "kedvencem".
4. Milyen filmeket szeretsz?

    -Akció, vígjáték, romantikus, fantasy egy van amit ki nem állhatok az a Sci-Fi :P a többivel nincs gondom.
5. Szoktál olvasni? Ha igen milyen könyvek érdekelnek inkább?

    -Az nem kérdés! Vörös pöttyös fantasy és romantikus könyvek :D Cassandra Clare egy istennő! Azt hiszem ezzel mindent elmondtam. ;)
6. Véleményed a kecskékről?

    "Your a goat you can do anything!"
7. Milyen háziállatot tartanál legszívesebben?

    -Egy Lámát...Duhhh!! xD
8. Hova mennél legszívesebben nyaralni?
    -Kuba. *.*
9. Van példaképed? Ha igen ki?

    -Cassandra Clare, Zoe Sugg és Rydel Lynch.
10. Kutya vagy cica?

     -Kutyus.
11. És azt tudtad, hogy a sajtburgerben sajt van?

     -Neeee ez komoly??? O.o

11 kérdés.:

1. Van befejezetlen blogod?
2. Kedvenc youtuber, persze csak, ha van :) ?
3. Jelenlegi kedvenc dal?
4. Van testvéred? Ha igen, hány?
5. Hogyan jött az ötleted a blogoláshoz?
6. Hány éves vagy?
7. Leszünk barátok :D ?
8. Gondoltad volna, hogy tudsz egy almával is beszélgetni?
9. Ross és Laura shipper vagy, vagy inkább Maia és Ross??
10. Hiszel Rydellingtonban?
11. Kedvenc blog amit rendszeresen olvasol?

És akinek én ezt tovább küldöm.:

Merciih xdd.: Az örök emlék 

 A végére már csak annyit szeretnék mondai, hogy köszönök minden feliratkozót és kommentet. És a szokásos mondat mint azt már sejthetitek. Hamarosan hozom a kövi részt. :D

Nóri xxx

1 megjegyzés:

  1. Te.... Te.... Olvasod a blogom?! *-**-*-*-*-*-*-*-* :3 <333 Amúgy köszi, és hamar folytiiiiiit!:3 *-*

    VálaszTörlés