2013. április 19., péntek

Tizenhatodik fejezet...


Anna

  -Ann ébredj már! Gyerünk Annabeth itt vagyok!-hallatszott mellőlem. Ekkor kinyitottam a szemem és egy szőke hajú srácot láttam magam mellet ülni. Összezavarodva néztem ide-oda majd fogtam és bele  ütöttem öklömet a állába, hogy megnézzem tényleg él-e.-Áuuu! Ezt miért nem kaptam?-kérdezte kicsit sértetten. Fhu hál' Isten akkor az csak egy rossz álom volt. Örömömben fogtam magam és szorosan átöleltem. Olyan magnyugtató volt átölelni és mélyen beszívni az illatát. Viszonozta ölelésem és egy puszit nyomott a homlokomra.
-Gyere menjünk nézzük meg a többieket.-mondtam és lassan kikászálódtunk az ágyból.

  Miután átvánszorogtunk a másik lakásban és mikor a bejárati ajtót is kinyitottuk hihetetlen látvány fogadott minket... Szó szerint leesett mindkettőnk álla mikor megláttuk, hogy új "lakó" van köztünk.

-Tesó, gratulálok!-mondta Ross és kezet fogott az ajtó fél fának támaszkodó Riknek.-igazán szép gyerek, de nem gondolod, hogy ez egy kicsit túl korán volt?-mondta majd röhögve megveregette bátya vállát.
-Na de most komolyan mióta van velünk a csöppség?-kérdeztem.
-A bátyám lánya, Avery és pár napig vigyáznunk kell rá mer Scott és a felesége elutazott.-mondta mosolyogva Zora, mire éb bólintottam.
-Na Rómeó most viszont most, hogy felébredt őnagysága kapkod magad, mert nemsokára próba.-mondta végül Rocky. 



Ratliff

  -Szia csillagfény kislány!-köszöntem el Rydeltől és indultam a fiúk felé.-Na mizu?-kérdeztem a srácoktól érdeklődve.
-Nem akarod megismerni a lányokat?-kérdezte Ross egy fej biccentés közepette.
-Mér ne? Úgy is kíváncsi lennék ki volt olyan hülye, hogy belétek szeressen.-mondtam röhögve mire Rocky bele boxolt a vállamba.
-Nagyon vicces. Na de mivel ezt mondtad, nem fogjuk elmondani, hogy kinek ki a barátnője,  hanem ki kell majd találnod.-mondta Rik és egy cinkos mosoly futott át arcán.

  Mikor felértünk a lakás előtt még egyszer tisztázták velem a szabályokat majd benyitottak. A lakás szép nagy volt tágas nappaliban három fiatal és gyönyörű lány és egy.....egy gyerek??

-Ki a szerencsés apa?-kérdeztem szórakozottan.
-A bátyám gyereke. A neve az, hogy Avery és mi vigyázunk rá pár napig.-mondta egy kicsit már unottan egy szép barna hajú kék szemű lány.
-Hányszor kérdezték már meg?-kérdeztem nevetve. 
-Kismilliószor.-hagyta rá majd visszafordult Averyhez és tovább babázott vele. Egy másik lány a konyhában főzött valamit vörös hajú volt és feltehetőleg idősebb mint a másik. A harmadik egy szőke hajú lány volt ő a kanapén ült és olvasott valamit a telóján.
-Meg van!-kiáltottam fel és a fiúk  felé fordultam.-Ha! Majdnem sikerült rajtam kifogni de mégsem.-erre már a lányok is felém fordultak és hülyén bámultak rám. Rikerből, Rossból peddig kitört a röhögés Rocky meg biccentett egyet, hogy akkor rajta.-Tehát a vörös hajú, ő April Rik barátnője. A szőke aki kockul az az, izé ő Ann, azt hiszem és Ross barátnője. A barna szépség aki a Barbie babákkal játszik az nem más mint, izé Rocky csaja. Ha!-mondtam boldogan mire kaptam a fiúktól egy elismerő bólintást.
-Miből jöttél rá amúgy?-kérdezte Ann nevetve.
-Az a maradjon az én titkom....De szeretnék tőletek valami nagyon fontosat kérdezni. Válaszoljatok őszintén.-kezdtem "nagyon" komolyan.-HA választani tudnátok...kire cserélnétek le ezeket a nyomoroncokat az 1D-ből.
-ÚÚÚÚÚ én tuti Harry!-örvendezett Ann.
-Louise.-mondta elpirulva April.
-Én egész biztos, hogy Zyant választanám.-jelentette ki Zora elolvadva. Ekkor mindannyian az ajtó felé néztünk.
-Holyva mélys jókiii?-kérdezte Avery érdeklődve.
-Hajat vágatni.-mondta Rocky és a fiúk egyszerre. Erre persze mind felnevettünk majd az egész estét végig beszéltük és hülyültük.


  
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése