2013. április 6., szombat

Tizenkettedik fejezet...


Brook

  Ott álltam az ajtó előtt... Az igazat megvalva hiányzott, hiányzott a nevetése, az ölelése meg úgy minden. Tehát rászántam magam és bekopogtam.

-Ki az?-hallatszott odabentről.
-Brook...-válaszoltam és kinyílt az ajtó.
-Gyere be.-mondta Ry végül.
-Figyelj mon...-kezdtük el egyszerre és fogadni mertem volna, hogy olyan vörös a fejem, mint egy rák.
-Azt szeretném mondani, hogy borzasztóan hülyén viselkedtem és azt hiszem egy kicsit féltékeny lettem. Mert hát még is csak Joshról beszélünk a suli legmenőbb fiújáról és...öm...tehát bocsánat. És megértem, ha ezek után látni sem akarsz.-mondta és lehajtotta a fejét.
-Ryland tévedsz... Szerinted ha látni sem akarnálak akkor itt lennék? Nem te voltál az egyetlen aki hülyén viselkedett. Én is eléggé gyerekes voltam bocsi...-mondtam elhúzva a számat.-Én csak nem tudtam mit kezdeni és akkor jöttél te meg aztán ő és.....és tehát minden olyan, olyan nem tudom...kusza...Aztán meg ez az egész é...-hadartam de fogta magát és megcsókolt.
-Szeretlek Brooklyn!-mondta gyengéden és újra megcsókolt.
-Én is nagyon szeretlek, de ha még egyszer Brooklynnak hívsz én komolyan beverek neked egyet cukorpofa.-mondtam nevetve.
-Rendben.-nevetett ő is.-Na akkor mit csináljunk?
-Hát, nem tudom te, hogy vagy vele de én szívesen mennék a Get Shavedbe. Csak előbb még hozom a táskám.
-Rendben akkor én is hozom a telóm és akkor mehetünk.-mondta végül é n meg ygorsan elmentem a táskám ért.

  Csak Rocky és Zora  ült a kanapén és természetesen rögtön felkapták a fejüket az ajtó nyitódásra.

-Tehát akkor szent a béke?-kérdezte Zora mosolyogva.
-Igen és ajjjjj olyan aranyos volt!-mondtam fülig érő vigyorral.
-Cöh az én öcsém.-jelentette ki Rocky egy büszke mosollyal az arcán.
-Na most húzok, sziasztok!-mondtam és becsuktam magam mögött az ajtót.


Zora

 -Na mi mit csináljunk?-kérdeztem még mindig rekettes hangon.
-Mit szólnál ahhoz, hogy én főzök neked egy teát és te addig kitalálod mien filmet nézzünk meg?-mondta Rocky.
-Imádlak.-mosolyogtam rá. De hirtelen megszólalt a Crazy 4 u a telefonomból.

-Halo?-kérdeztem elhaló hangon.
-Jézus te egyre szarabbul vagy. De most más miatt zaklatlak.-mondta egy hang amit rögtön felismertem Ann.
-Mi az?
-Te mit tennél ha rád izgulna egy 22 éves?-kérdezte teljesen aggódó hanggal.
-Mi? Öm...izé, talán mondanám neki, hogy csak 17 vagyok plusz van pasim?!-válaszoltam értetlenül.
-És ha azt már mondtam de ő azt válaszolta, hogy a kor az csak egy szám a pasid meg semmiről nem fog tudni és elkezdett simogatni??!-mondta és a  hangján érződött, higy mindjárt elsírja magát annyira frusztrált.
-NA JÓ!-kezdtem most már egy kicsit indulatosabban, mert kezdett nagyon idegesíteni, hogy Ann ilyen borzasztó helyzetbe került.-Hol vagy most?
-A lány mosdóban, nem merek kimenni innen.-mondta és most már telljesen kivehető volt, hogy sírt. "Cicus odabent vagy, hahóó! Ugye tudod, hogy a személyzetnek mindenhová van engedélye bemenni. Gyere már mert, hanem akkor bemegyek és akkor nagyon jól fogunk szórakozni..." hallottam a háttérben és lefehéredett az arcom. Rocky is ott állt már mellettem és a derekamnál fogva tartott, mert azt hiszem látta, hogy nem sokáig birok még talpon maradni.
-Na jó figyelj ide, Annabeth most mész és bezárkózól  egy fülkébe és úgy ülsz le, hogy semmid ne látszódjon ki én itt leszek oké? Most leteszem, és te meg NE szólj egy szót se oké? Ne sírj megoldjuk!
-Rendben...-mondta és letette.
-Jézus Isten! Rock add a  telód, ugye neked gyors hívón van Ross?-kérdeztem de már nyomta is a kezembe. 

-Szia tesó mizu?-vette fel Ross a harmadik csengésre.
-Hali Ross, Zora vagyok. Figyelj, hol vagy most?-kérdeztem hadarva és aggódva.
-Szia most értem ide a kocsimhoz mennék Ann ért a Starbucksba.
-Nagyszerű figyelj a barátnődet molesztálja egy elme beteg siess! Komolyan mondom Ross kétségbe esetten ül a női mosdóban és sírdogál mer fél...Siess!

 ~Bíííííííííííííííííííííííppbííííííííííííííííííp~

-Letette...-mondtam elhaló hangon Rockynak aki még mindig engem fogott és most szorosabban átölelt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése