2013. május 3., péntek

Tizenhetedik fejezet...

Zora


  Miután Averyt haza vittük még beugrottunk egy zene boltba, majd haza indultunk Rockyval. Av nagyon jól érezte magát nálunk így a bátyám közölte velem, hogy többször fogok rá vigyázni. Már az ajtó előtt veszekedést hallatszott, a hangokat rögtön felismertük Riker és April volt, Aprilen hallatszott, hogy sírt és dühöngött Riker is dühös volt, mindketten ordítottak egymással. Aggódva nyitottunk be Rockkal senki nem volt a lakásban négyünkön kívül. Rik a kanapé mögött állt és látszott rajta, hogy sírt, April pedig zokogott arca is kipirosodott a kiabálástól és a veszekedéstől. Értetlenül néztünk körbe. Majd Rik fogta magát és erőteljes gyűlölettel és szörnyülködéssel kiment a lakásból. Rocky utána rohant, így már csak mi ketten maradtunk. April lerogyott a kanapéra én mellé ültem és átkaroltam. Zokogott, nagyon fájt neki tudom. Bár mit is tett az a barom ezt vissza kapja tőlem. Vörös színű haja fal ként zárta el arcát előlem, de nem kellet sok ahhoz, hogy tudjam, hogy néz ki. Régóta ismertem a lányokat és talán Aprilt ismertem a legrégebb óta közülük. Kisírt szemek, ki pirosodott arc és szipogás ez volta  nappali csendélete.

-Mi történt?-kérdeztem és megsimogattam a hátát. Sokáig nem jött válasz csak szipogás, csendben ültünk még nem egyszer csak egy mély sóhaj hallatszott és elő vette a telefonját, hogy mutasson valamit. Egy tweet volt az...

@DArgonOfficial.:
                         Szuper ebéd ma @RikerR5-tel és megbeszéltünk, hogy ismétlődni fog.                               #hope #Riana #love

Válaszok.:
              @Honeygirlieeeee.: OMG! Akkor ez már biztos #Riana végre együtt!
              @Blake45.: Amúgy sem szerettem azt a vörös kis Cs****t :D
              @RikerR5.: :D #hope  #love #Riana

-Ez moh-host mi-hi?-kérdezte és megint kitört belőle a zokogás, majd egy vér foltra lettem figyelmes a kezén és dühösen toltam fel a pulóvere ujját. Egy heg volt ott... Nem hiszem el ez, ez...megígérte, hogy nem csinálja többé.
-Ez mi?-kérdeztem dühösen és könnyek szöktek szemembe, ahogy feltörtek a régi emlékek.
-Nyugi csak a tányér megvágta.-mondta és a szeméből kitudtam venni, hogy igazat mondott. Félt és ugyan úgy zokogott tovább, mint ahogy kezdte. Nem tudtam elhinni, hogy Rik ilyet csinált. Ez valahogy nem ő rá vall... Ennek a hátterében más áll, tudom. Legalábbis remélem...


Rocky

  -MEGÁLLNÁL VÉGRE?-ordítottam Rikernek, de ő nem hallgatott rám, csak futott és futott. Már 5 utcán és 2 parkon keresztül üldöztem őt miután láttam, hogy bekanyarodik és bemegy egy kocsmába. Ennek nem lesz jó vége. Amint beléptem a kocsmába rögtön megtaláltam egyedül, a leghátsó asztalnál egy üveg Martini és két pohár társaságában. Leültem mellé és én is töltöttem a másik pohárba. Az arcán könny cseppek gördültek le és rekettes hangján megszólalt.

-Ross és Ann ma ne jöjjön haza...-bólintottam és küldtem egy SMS-t Rossnak.-Brook meg Ry már elmentek ugye?-kérdezte és kortyolt egyet a poharából.
-Elmondod, hogy mi történt végre?-mondtam és én is beleittam italomba.
-Meglátta azt amit Di tweetelt.
-Hogy, ki?
-Diana...a szőke hajú tudod.
-Ja akivel ma ebédeltél, nem? Elég dögös haver.-mondtam egy kacér mosollyal a szám szélén. A mosolyt viszonozta de aztán megint elkomolyodott az arca.-És féltékeny lett, ugye?
-Igen.-felelte, komoran és maga elé meredt.-Nem értem hol csesztem így el? Igen Diana tetszett, de nincs köztünk az ég egy adta világon semmi. Miért kell ilyen csökönyösnek lennie?-konstantálta egy kis idő múlva.
-Mert nő. A nőkkel minidig csak a baj van bátyuskám...-mondtam és megint nagyot kortyoltam a Martiniba.
-Na, az öreg dzsigoló megszólalt.-mondta erre mind ketten felröhögtünk.-Én ma haza nem megyek az fix!-jelentette ki. Én meg kezemet nyújtottam és bele egyeztem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése