2013. március 31., vasárnap

Tizenegyedik fejezet...


Zora


  Arra keltem, hogy a fejem mérhetetlenül fáj és hasogat, valamint, hogy fázok...így hamar leesett, hogy lázas vagyok. De jó! Miután a vállamon egy pokróccal kikászálódtam az ágyamból, álmosan indultam ki a szobámból. Döbbenten vettem észre, hogy a lányok már mind a kanapén ülnek izgatottan.

-Miről maradtam le?-kérdeztem rekkettes halk hangon, mire mindenki felkapta a fejét és nagyon furán néztek rám.
-Jézus! Veled meg mi történt Zo?-kérdezte Brook majd megállította az adást. Természetesen April azonnal felpattant és hideg kezét a homlokomra helyezte.
-Megy fel a lázad.-jelentette ki bölcsen. Végül fogta magát és a polcról le vett egy lázcsillapítót.-Ezt vedd be.
-Jó, de...-kezdtem volna, csak, hogy Ann a szavamba vágott.-Fel hívom a főnököd, hogy ma nem mész dolgozni.-és már tárcsázta is a számot.
-Lányok!-ordítottam el magam...vagyis majdnem. Ordítottam volna, ha hang is jött volna...-Jól vagyok nyugi, inkább azt mondjátok el, hogy miért izgulunk ennyire?


Ross

  Hát ez a nap s eljött... A srácokkal tudtuk, hogy amit ma elmondunk az fogja meghatározni a további napokat, hónapokat. És igen mi is izgultunk. Egyenlőre csak remélni mertük, hogy a rajongók majd megértenek... 

-Jól van emberek élőben megyünk és 3...2...1...FELVÉTEL!-kiabálta végül a rendező és a háttérben megszólalt a  műsor zenéje.
-Sziasztok Srácok itt Dana Ward a ClevverTV-től és a stúdióban a mai vendégeink az R5-s fiúk Riker, Rocky és Ross. Nos fiúk a napokban az a hír járta L.A-t, hogy rátok talált a szerelem igaz ez?
-Igen.-mondta Riker mire mi bólintottunk.
-A rajongóknak is lenne pár kérdésük amit már a ét elején beküldtek hozzánk. Az első Rossnak jött. Hol ismerted meg a barátnődet?-Kelly 13 éves.
-Annat már régebben is ismertem és mindig is szerelmes voltam belé. De amikor ott kellet hagynunk a régi városunkat és elköltöztünk megszakadt vele minden kapcsolatom...És most teljesen véletlenül akadtam bele. Mármint ki gondolta volna, hogy egyszer csak ez a négy lány lesz a szomszédunk.-fejeztem be.
-Hát ez tényleg olyan, mint egy tündér mese köszönjük Ross a második kérdés Rockynak szól 8 éves Sandytől Hogy néz ki a szerelmed és mi a kedvenc színe?
-A neve Zora és hosszú barna haja van magas, de tőlem alacsonyabb. Kékes szürkés szeme van és vékony. A kedvenc színe pedig a rózsaszín és a sárga.-mondta Rock mosolyogva.
-A kövi kérdés Riknek szól ami most érkezett az üzenőfalunkra a 18 éves Apriltől Hova vinnéd el a barátnődet vacsorázni.
-Valószínűleg  ez meglepetés lenne.-mondta  Riker nevetve.
-Az én kérdésem hozzátok pedig az, hogy hány év van köztetek a barátnőitekkel?
-Zora és köztem 1 év.
-Köztem és Ann között is szintén 1 év.
-Apr és köztem 3 év.-mondta Riker és lazán elmosolyodott.


April

 -Apr és köztem 3 év.-mondta Riker és lazán elmosolyodott. Nem tudom, hogy a többi lány aki még a műsort nézte, hogy érezhette magát de én tuti, hogy meghaltam ettől a mosolytól...-De igazából én azt mondom ez csak egy szám, mert nála aranyosabb lánnyal még nem találkoztam.
-Oké most meghaltam.....-mondtam a lányoknak elhaló hanggal és cékla vörös arccal.

  A kilincs hangját halkan hallottuk amint lenyomódott, Rik volt az első aki belépett én meg se szó, se beszéd fogtam magam és a karjaiba ugrottam. Olyan jó volt beszívni az illatát...Emlékszem mikor napokat töltöttem az illatboltban csak azért, hogy megtaláljam az ő parfümét. Ezen egy picit elmosolyodtam és nem tudom hogyan de egyszer csak azon kaptam magam, hogy sírok...

-Ez volt a világ legszebb mondata amit eddig egy fiú szájából hallottam...köszönöm!-mondtam neki nevetve és szipogva.
-És ez mind igaz hidd el!-mondta és megcsókolt, majd megint.
-Én tényleg nem akarok a romantika ellen cselekedni tesó, de nem csak neked van barátnőd!-mondta furcsa grimaszt vágva Rocky és Rossal együtt be tolakodtak. 
-Zo merre van?-kérdezte Rock.
-A szobában.-mutatott Ann a szobájuk felé majd vissza fordult Rosshoz.


Rocky

 Lassan nyitottam be a csukott ajtón de éreztem, hogy itt valami nincs rendjén. A Tv még ment és egy nagy kócos és morcos Zora ült az ágyon. A látványtól rögtön nevetnem kellet olyan vicces volt ahogy ölbe tett kézzel nézet rám. A többiek meg hülyén meredtek rám, hisz ő nekik még nem volt szerencséjük találkozni csipkerózsikával. 

-Egy szót se szólj!-mondta Zo mérges fejjel.
-Hát hidd el még most is nehéz meg szólalnom.-mondtam röhögve.-Na de most komolyan mit tettetek vele?-kérdeztem a lányoktól.
-Beteg.-mondta végül Ann.-Ma itthon kell maradnia.
-Bizony nem mehet se hova!-kontrázott bölcsen Brook.
-Nocsak, Anonymus újra köztünk?-kérdezte Rik szórakozottan Brooktól mire a lány bólintott.
-És valakinek akinek van egy kis esze és ideje annak itt kéne maradnia vele...-mondta April.
-Rendben én maradok.-jelentettem ki.
-Tesó nem hallotad, hogy olyan ember maradjon akinek van esze?-kérdezte Ross mire mindenki felnevetett.

Na érdekes napnak nézünk elébe az biztos!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése